marzon16
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:16, 17 Kwi 2008 Temat postu: Warrlock |
|
|
1. Rasy, które mogą wziąć tę klasę:
* - Human
* - Gnome
* - Forsaken
* - Orc
* - Blood Elf
2. Może nosić zbroje:
* - cloth
3. Może używać broni:
* - 1-hand sword
* - staff
* - dagger
* - wand
[link widoczny dla zalogowanych]
Przedmową warto zaznaczyć, iż Warlockowie to poczarniała forma magów, którzy w żądzy większej siły poświęcili się przyzywaniom demonów i mrocznych mocy. Burning Legion składał się z ogromnych ilości Warlocków, a jednym z najpotężniejszych (wśród śmiertelników) był ork Gul'dan zwerbowany przez Kil'jaedena do Legionu.
Warlock to pan mrocznej magii, przywoływacz demonów i niszczyciel wszystkiego co prawe. Jest to postać, która bez swojego demona jest o wiele słabsza, ale wraz z nim dobrze poprowadzona jest wyjątkowym wyzwaniem. Grając nią należy pamiętać, że nie steruje się jedną postacią, ale dwoma. Przywołaniec to nie miły dodatek, tylko druga połowa klasy. Warlock to jeden z najgorszych wrogów maga głównie ze względu na swego demona Felhuntera oraz Spellstone (niweluje wszystkie efekty magii na sobie i absorbuje pokaźną ilość obrażeń od magii).
4. Warlock posiada następujące atrybuty:
* - Affliction - głównie klątwy oraz DoT-y. Affliction to wysysanie z wroga życia, many oraz zadawaniu mu obrażeń co pewien odstęp czasu - powolne zabijanie przeciwnika. Bardzo przydatne w PvE ze względu na niskie zapotrzebowanie na manę. Ostatni w drzewku talent daje nam możliwość wysysania z demona many, co przydaje się podczas farmowania mobów. Affliction build to najszybszy sposób na bicie expa, bezkonkurencyjny pod tym względem aż do poziomu 40.
* - Demonology - atrybut poświęcony głównie demonowi Warlocka, chociaż kilka talentów stąd nie odnosi się do niego - np. Demonic Embrace, które przydatne może być dla każdego locka. Znajdują się tu również talenty polepszające działanie Spellstone'ów, Healthstone'ów i Firestone'ów. Talent, dla którego warto iść w te drzewko to Soul Link (30% obrażeń zadawanych Warlockowi przechodzi na demona, ponadto oboje zadają 3% obrażeń więcej) oraz Master Demonologist (zależnie od tego jakiego demona trzymamy przy sobie - otrzymujemy różne znaczące bonusy jak np. +60 resistów).
* - Destruction - atrybut koncentrujący się na zadawaniu obrażeń, jak najszybciej i jak największych, z dużym naciskiem na czary ogniowe. Mimo tego, większość Warlocków PvP nie inwestuje w całe drzewko lecz podąża tylko drogą do Ruin (zwiększa o 100% obrażenia z criticalów czarów). Build oparty o Destruction to wysysacz many dla Warlocka, dlatego na PvE często wypierany jest przez build Affliction. Warlock posiada dwa czary AoE, które są jednocześnie channeled DoT-ami: Rain of Fire, który przydaje się w instance'ach oraz Hellfire, który może zabić osobę, która to rzuca (bardzo pomocne jest tu Sacrifice).
5. PLUSY:
* - kompan-demon, co dwie głowy to nie jedna
* - crowd control - jeśli zwabi się za dużo wrogów, istnieje wiele sposobów na zapanownaie nad tym tłumem
* - niewielki downtime - dzięki skillom, które odnawiają manę, znacznie zmniejsza się czekanie między kolejnymi walkami
* - "darmowe" mounty - na 40 i 60 lvl Warlock otrzymuje questy na zdobycie mounta przeznaczonego wyłącznie dla jego klasy
* - możliwość samowskrzeszenia za pomocą Soul Stone (o ile rzuci się to przed śmiercią) dowolnego członka drużyny
6. MINUSY:
* - do wielu czarów (mi.n przywoływania demonów) potrzebny jest Soul Shard (do zdobycia takowego trzeba zabić odpowiednim czarem wroga, który daje nam doświadczenie lub honor)
* - potrzeba jednoczesnego kontrolowania dwóch postaci na raz (Warlock + demon)
* - wszystkie AoE są chennelowane (ataki wrogów szybko je przerywają), co sprawia, że są mało użyteczne w farmieniu (chyba, że użyte razem z Sacrifice Voidwalkera)
7. INNE INFORMACJE:
Ogólnie o demonach Warlocka: przywołanie niektórych demonów za każdym razem kosztuje Soul Shard, o które stosunkowo łatwo, ale zajmują trochę miejsca w plecaku. Przywołanie trwa 10 sekund (oprócz Infernala i Doomguarda) i kosztuje dużo many (zależnie od tego ile wynosi nasze max MP), chyba że zainwestuje się w odpowiedni talent w Demonology. Kiedy leci się mountem demon "despawnuje się", ale Warlock otrzymuje z powrotem Soul Shard. Gdy demon umrze, nie otrzymamy sharda. Demon zostanie gdy Warlock będzie latać zeppelinem lub płynąć statkiem bądź jeździć na własnym mouncie. Nowego demona otrzymuje się co 10 poziomów (prócz 40): 10, 20, 30, 50, 60. Są to odpowiednio: Voidwalker, Succubus, Felhunter, Infernal, Doomguard
8. Warlock jest w stanie przyzwać następujące demony:
* - Imp - pierwszy demon jakiego otrzymuje Warlock, który ma mu pomóc w biciu początkowych poziomów. Imp w ataku jest średni, jego Firebolty zadają ciekawą ilość obrażeń (z zainwestowaniem w odpowiedni talent), ale jego mana szybko się kończy, dlatego warto go przywoływać tylko dla jego umiejętności Blood Pact, która zwiększa staminę wszystkich członków drużyny. Imp będzie też konieczny jeśli jest się jedynym Warlockiem w instancie/raidzie. Ma mało HP, ale jego umiejętność Phase Shift sprawia, iż jest nietykalny o ile sam nie zaatakuje (dlatego zawsze należy mieć go na Passive!). Do PvP nie nadaje się.
* - Voidwalker - demon, na którego quest otrzymuje się na 10 poziomie. Beznadziejna ofensywa. Jest to przede wszystkim bardzo defensywny demon (właściwie z wyglądu elemental), ma mnóstwo HP oraz pancerza, a jego Sacrifice sprawia, iż Warlock jest na pewien czas nietykalny (chyba, że dostanie Dispell - zdejmie się mu osłonkę). Do PvP używany bardzo rzadko i tylko z tego powodu. W PvE potrafi budować hate i trzymać (dość średnio, ale zawsze jakoś) aggro. Do przywołania potrzebny Soul Shard.
* - Succubus - uwodzicielka-demon, która jest najczęściej (i słusznie) używana w PvP. Jej skill Seduce (przeciwnik nie może nic zrobić aż otrzyma obrażenia lub minie czas umiejętności) to coś, co uratuje Warlockowi skórę niejednokrotnie podczas walki. Jest to też świetny chwyt gdy zaatakuje postać znacznie wyższa poziomem, Seduce da czas na ucieczkę. Poza tym skillem, Succy ma dobry atak i średnią defensywę, za to jej Soothing Kiss (sprawia, że mob "zechce" zaatakować kogoś innego - ale innego moba nie zaatakuje) warto wyłączyć, gdyż niepotrzebnie zużywa manę a i tak nim spadnie jej znacznie HP potwór będzie atakował już nas. Jeśli kiedyś zauważysz Warlocka BEZ demona - prawdopodobnie ma Succy, która posiada, poza powyższymi, umiejętność Invisibility (niewidzialność). Do przywołania potrzebny Soul Shard.
* - Felhunter - morderca magów, jego atak jest dość średni, defensywa potrafi być świetna, jeśli walczy z wrogami melee (jego Tainted Blood osłaba ich power) lub magami (posiada bardzo dobre resisty). Ponadto, obdarza członków drużyny Paranoją (zwiększonym wykrywaniem stealth) i umie uciszyć maga na kilka sekund. To wszystko sprawia, iż jest to dobry kompan do PvE i do PvP z magami i klasami używającymi stealth. Do przywołania potrzebny Soul Shard.
* - Infernal - Warlock po przywołaniu panuje nad nim tylko 5 minut i może go używać tylko co godzinę. Infernal jest zarówno dobry w defensywie jak i ofensywie. Potrafi spokojnie atakować 2-3 moby na raz i wyjść z tego cało. Jest niewrażliwy na ogień. Do przywołania potrzebny Infernal Stone (kosztuje 50 srebra).
* - Doomguard - aby go przywołać trzeba mieć Demonic Figurine (1 golda) oraz 4 osoby, które chcą pomóc w przywołaniu i są gotowe na śmierć (bo jedna z nich umrze!). Po przywołaniu natychmiast trzeba rzucić Enslave Demon, albo Doomek zacznie atakowac wszystkich w pobliżu. To potężny demon, który swoją ofensywą i defensywą przewyższa wszystkie powyższe, jest w stanie Dispellować buffy wroga i spowalniać jego ruchy. Doomguard może również pojawić się po zakończeniu się Curse of Doom (po 1 minucie wróg dostaje 3200 obrażeń), ma na to 10% szansy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marzon16 dnia Czw 21:27, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 8 razy
|
|